Bűvösvölgyi kiruccanás

2018.11.15

2018 tavaszán az osztállyal elindultunk a budapesti Bűvösvölgybe. Mikor megérkeztünk, három tízfős csoportra osztottak minket, majd elindultunk az első állomás felé, ami nekünk a színészkedés volt. 

Itt még kisebb csoportokra szedtek szét. A feladat tulajdonképpen az volt, hogy négy szituáció közül kellett választani egyet, és el kellett játszani. Mind a négy üldözős jelenet volt, nagyon hasonlítottak egymásra, csak mindegyikben más volt a helyszín. Az én csoportom drogdílert játszott.

Ezután rádiózás következett: itt megismerkedhettünk a rádiózás fortélyaival. Én a műsorvezető szerepébe bújtam bele. Ki kellett találnunk a rádió nevét meg azt is, hogy mit fogunk mondani, kivéve a híradósokat, mert ők előre megírt szövegekből választhattak.

Majd elérkezett az utolsó közös feladatunk, ami az újságírás volt. Választhattunk, hogy sporttal, videójátékkal vagy divattal kapcsolatosan írjuk a cikket. Én a sportot választottam, majd az adott témával kapcsolatos híreket kellett írnunk, és amikor kész lett, akkor kinyomtattuk azokat. Mikor ez is megvolt, akkor fiú-lány csoportokat alkottunk, és egy történetet kellett közösen befejeznünk. A többség szavazata döntött. Én mindig a többséghez tartoztam.

Összességében nekem tetszett a program, főleg, hogy suliidőben volt. Csak a híradóról maradtam le, de így is nagyon jól szórakoztam. Szerintem a színészkedés volt a legjobb, de mind a négy feladat izgalmas volt. Csak ajánlani tudom. 

Menyhárt Zsombor 5.c


Herman Hírmondó
A Herman Ottó Tudásközpont diákjainak lapja
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el