Kirándulás Korfu városában

2018.10.11

Nyáron Korfun töltöttünk el egy hetet, és ebből az egyik napon várost néztünk.

Először körbejártuk a Régi Erődöt. Ez az erőd egy félszigetre épült, amelyet a biztonság kedvéért falakkal erősítettek meg. Mielőtt bementünk volna, körülnéztünk, és láttuk a város színpompás arculatát. Sokszínűsége viharos történelmének köszönhető, mert többfajta birodalomból származó emberek éltek ott. 

 A várost egyedivé teszi az ókori görögök, rómaiak és velenceiek által épített erődök. Sok mindent megnéztünk, de én ezek közül a citadellát emelném ki, ami az erőd legmagasabb pontja volt. Az odavezető út szűk utcákon és még szűkebb sikátoron ment keresztül, ami nagyon tetszett, mert Budapesten nincsenek ilyen szűk utcák, és én szeretem a változatosságot. Miután kijöttünk a nem túl széles utcákból, megláttuk a citadellát. Kis sétálás után egy hídhoz értünk, amely alatt egy öböl terült el. A citadellán sok-sok dolog volt, például a dór stílusban épült Szent György templom. Kiállítást is láttunk az ókori ruhákból, de ami nekem a legjobban tetszett, az az erőd teteje, mert gyönyörű onnan a kilátás.

Nagyon szimpatikus volt számomra a város, mert nagyon szép, de a városnézésben az volt a legjobb, hogy megismertem a görög kultúra egy részét.

Pálos Bence 6.B 

Herman Hírmondó
A Herman Ottó Tudásközpont diákjainak lapja
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el