A halloweeni buli

2019.11.21

A Zuglói Herman Ottó Tudásközpont Általános Iskolában október 25-én, pénteken megtartottuk a halloweeni bulit. Jó volt, jól sikerült.

Három verseny volt: a tökfaragó-, a plakátkészítő-, és a jelmezverseny. A plakátkészítőn indultunk, és másodikok lettünk, de sajnos nem mi vettük át a díjat, hanem a legjobb barátom tesója, mert mennünk kellett edzésre.

A buli úgy zajlott, hogy feladatokat kellett megoldani, amikért kaptunk cukorkákat. Nagyon sokat összegyűjtöttünk a legjobb barátommal. Mindegyik Toffix volt, amiből a kedvencem az epres. A kedvenc feladatom a székfoglaló volt, és annak egy kicsit módosított, viccesebb változata. Ez a két játék ugyanabban a teremben volt.

Rengeteg különös és izgalmas jelmezt láthattunk a halloweeni délutánon. A kedvencem egy megbilincselt, falfehér arcú, bajszos emberjelmez volt. Elég ijesztő volt. A legtöbb jelmez szellemjelmez volt. Én egy sikoly voltam sötét cicanadrágban és egy fekete pólóban. Azért öltöztem ilyen egyszerűen, hogy majd kényelmesen meg tudjam csinálni a feladatokat.

Nekem azért tetszett ez a délután, mert szeretem az ijesztőbb, izgulósabb partikat, küldetéseket, mint például egy pizsamapartin a szellemvadászat. Szerintem jó szokás a halloweeni ünnepség.

Tóth Vanda 5.c

Herman Hírmondó
A Herman Ottó Tudásközpont diákjainak lapja
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el