Az élet ízei

2019.03.21

Mindig is nagy rajongója voltam a gasztro filmeknek, de számomra mindegyiket felülmúlja egy, az Élet ízei. A film 2015-ben jelent meg a mozikban. A produkcióban több híres színész is feltűnt, többek között az Oscar-díjas Helen Mirren.

A történet főszereplője a Kadam család, akiket egy háború alatt üldöztek el az otthonukból, Indiából. A család egész Európát bejárja. Éppen Franciaországban járnak, mikor a kocsijuk fékje elromlik, és majdnem balesetet szenvednek. A szerelés ideje alatt kénytelenek a közelben lévő kisvárosban lakni. Egy séta közben találnak egy üres étteremszerű épületet. Elhatározzák, hogy megveszik a helyet, és elhozzák az indiai ízeket Franciaországba. Az egyetlen probléma csak az, hogy az úttest túloldalán egy Michelin-csillagos étterem van. Meg is nyitják az éttermet, és el is kezdenek jönni a vendégek. Az indiai család és a Michelin-csillagos étterem dolgozói óriási versenyt kezdenek. Vajon melyikük lesz az első?

Ez egy nagyon különleges film. Mindenkinek ajánlom, aki szereti az ételeket és a főzést, mert rengeteg gyönyörű jelenet van benne az étteremben felszolgált fogásokról és azoknak készítéséről. Továbbá egy gyönyörű romantikus történet is egyben.

Én először három évvel ezelőtt láttam ezt a filmet a moziban. Miután megnéztem egyből megszereztük, és azóta legalább tízszer láttam. Nekem ez az egyik kedvenc filmem. Nagyon nagy szeretettel ajánlom mindenkinek, aki szereti ezt a műfajt. Megígérhetem, hogy egy óriási élménnyel lesz gazdagabb.

Rák Olivér 6.B

Herman Hírmondó
A Herman Ottó Tudásközpont diákjainak lapja
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el