Herman Halloween 2021

2021.11.17

A Halloweent a Herman Ottóban minden őszi szünet előtti csütörtökön szokták megrendezni.

Ebben az évben a járványhelyzet miatt nem volt az a hatalmas buli, ami ilyenkor lenni szokott. A jelmezek viszont ugyanolyan változatosak voltak, mint máskor: voltak viccesek, furcsák és ijesztő ruhák is. Az osztálytársamnak olyan volt a jelmeze, hogy egy hajpánton egy olló volt, így úgy nézett ki, mintha a fejéből állna ki az olló. Én szörny voltam. Ha nekem választanom kéne, melyik volt a legkiemelkedőbb, legviccesebb, legijesztőbb jelmez, nem tudnék. Szerintem mindenkinek nagyon jó volt a jelmeze. Pont az volt benne a jó, hogy sokszínű volt.

Délelőtt volt tanulás - Halloweenhoz kapcsolódó feladatok (pl. labirintus, logikai feladatok) -, és azután elmentünk megkeresni a 15 képet, amin mindenféle szörny és rémség volt.  Majd egy angol nyelvű halloweeni keresztrejtvényt kaptunk.

Azután mindenki hozott valamilyen ételt, italt, és buliztunk egy nagyot. Szerintem nagyon jó volt még így is. Várom már a következő évet, hogy megint legyen Halloween.

Mechler András 3.c 


Halloween a Hermanban

nagyon élvezetes,

plakátot is készítettünk,

s mindjárt itt a célegyenes.

QR-kódot kereshetünk,

versenyekre nevezhetünk,

jelmezekben nevethetünk.

Háttereknél szelfizhetünk,

s erre is nevezhetünk,

kreatívkodni is lehet nekünk,

erre jövőre is emlékezünk.

Én voltam a rémes vámpír,

de nem vagyok egy nagy mártír,

denevér ül a vállamon,

ő az én kis állatom.

Fekete Fanni 5.b

Herman Hírmondó
A Herman Ottó Tudásközpont diákjainak lapja
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el