Rengeteg RomKafé

2018.10.25

Sok kávézóban voltam már életemben, de egyik sem volt olyan különleges, mint a Tűzoltó utca 22-es szám alatt található Rengeteg RomKafé nevű kávézó és forrócsokizó. A kávézó tulajdonosa, Szabó Tibor 2008-ban Miskolcon nyitotta meg a helyet, amit akkor még teaháznak szánt, de a Miskolcon töltött négy év alatt a teázó kávézóvá és forrócsokizóvá alakult. 2012-ben Tibor úgy döntött, hogy új kávézót nyit Budapesten, mert a fővárosban sokkal nagyobb volt az érdeklődés. Na, de mitől is különleges ez a hely?

Én az egyik barátomtól hallottam a romkávézóról, és mikor először beléptem, úgy éreztem, mintha Meseországba csöppentem volna. Minden asztalon játékok és különböző plüss állatok voltak. Anyukámmal leültünk egy asztalhoz, és egyből mellénk ült a már korábban is említett tulajdonos, Szabó Tibor. Elkezdett velünk beszélgetni. Megkérdezte, hogy milyen ízeket szeretünk, és mik a kedvenc gyümölcseink. Elmondta, hogy több mint ötszázféle ízben készítenek forrócsokit a kávézóban. Egy forrócsokiba maximum négyféle ízt lehet kérni. Én kókuszosat, mogyorósat, karamellásat kértem. Mielőtt megkóstoltam volna a csokit, azt hittem, hogy ez is egy olyan átlagos csoki, mint sok helyen, de mikor beleittam, olyan mennyei ízeket éreztem, mint még soha. Legalábbis forrócsokiban. A karamell, a kókusz és a mogyoró egyesül, és egy ízzé válik. Ettől lesz olyan különleges a forrócsoki aromája a Rengeteg RomKaféban.

Eddigi életem során nagyon sok helyen ittam már forrócsokit, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy ez volt a legeslegfinomabb az összes közül. Mindenkinek nagyon nagy szeretettel ajánlom. Megígérhetem, nem fogtok csalódni.

Rák Olivér 6.B

 

Herman Hírmondó
A Herman Ottó Tudásközpont diákjainak lapja
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el