SuperFly

2019.12.05

Az őszi szünet előtt, egy szép csütörtöki délutánon elmenetünk a SuperFly nevezetű trambulinparkba.

Mikor beértünk a terembe, mindenkinek leesett az álla, hiszen ez a hely hihetetlenül óriási volt. Nem tétlenkedtünk sokáig, szaladtunk is a trambulinokhoz. Az első hely, amit én meglátogattam, az a döntött trambulin volt, ezen nagyon sokáig szaltózgattunk a szivacsgödörbe, így ez lett végül a kedvencem. Aztán kipróbáltam, hogy milyen trambulinon kosarazni, elsőre nagyon fura volt, de egy kis idő elteltével belejöttem. A kosarazás is jó volt, de nem akartam tovább habozni, mentem is a következő állomásra, ami a ninja pálya volt. Itt nagyon nehéz akadálypályák voltak, és én a háromból kettőn végig tudtam verekedni magam. Ezután kipróbáltam a trapéz ugrást, itt nagyon magasról le lehetett ugrani egy nagy puha matracra. Nagyon jó érzés volt ilyen magasról leesni, ez is a kedvenc helyeim közé tartozott. Már csak egy hely volt a trambulinparkon belül, ahova el tudtam menni, ezért azt is kipróbáltam. Ez nem volt nagy durranás, mert csak sok trambulin volt egymás mellé téve. Mivel ez nem tetszett annyira, ezért visszamentem a döntött trambulinhoz szaltózni.

Nekem nagyon tetszettek a SuperFlyba töltött órák, és remélem, hogy még viszont láthatom ezt a helyet. 

Kósa Tamás 6.c

Herman Hírmondó
A Herman Ottó Tudásközpont diákjainak lapja
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el